[Ossm-members] Re: Offtopic: Karpos onnet wifi

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Thu Oct 6 11:22:06 UTC 2005

Velko KOCEV wrote:
> Ја сум врзан. Изглеа затоа ја глеам страницата. Инаку ја ископирав кај мене
> на блог, http://vele.softver.org.mk/wifi па можете да ја видите. Нема ништо
> посебно на неа само пораката која ја ископирав и од кај до кај им е
> покриеноста. Неам информации за 12 месеци унапред, ама ако е така не знам шо
> ќе се праи.

Абе Велко колку е комплицирано да научиш како убаво се пишуваат пораки,
да ги кратиш непотребните работи и слично???

Ова е веќе трет пат како ти посочувам да го прочиташ бонтонот, овој пат
и на јавна листа да видат и другите! :(((

http://www.slobodensoftver.org.mk/dokumenti/bonton.html

Меѓу другото што има врска Оннет вајфај со нашава листа?

Се разбира освен што се ОнНет добри луѓе и ни помогаат во хостирањето на
истата.

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!