[Ossm-members] доаѓа ли OO.o 2.0 на македонски јазик?

Novica Nakov novica at bagra.org
Fri Oct 14 11:12:55 UTC 2005

Знам дека има посебна листа за ОО.о, ама ќе пишувам овде бидејќи овде има
повеќе луѓе и веројатно полесно ќе најдеме одговори на прашањава:

1. Дали е (скоро) сигурно дека ОО.о 2.0 ќе излезе другата недела? Ако е да
знаеме да се подготвиме за соодветни активности (како конференција за печат).

2. Дали во мк-ОО.о 2.0 ќе има проверка на правопис? Ако има, дали ќе ја има по
default или рачно ќе треба да се додава?

3. Дали во мк-ОО.о 2.0 ќе има хифенација? Претпоставувам не. Знае ли некој
како се прави ова и дали е доволно преостанатото време да се направи?

4. Дали во мк-ОО.о 2.0 ќе има макро за конверзија од YUSCII во UTF-8? Ристе
пред некое време правеше некое макро, знае некој дали тоа работи на 2.0?
Понатаму, го видел некој ова:
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=87718&package_id=123820 ?
Ова веројатно би требало да ја врши слична работа. Ќе тестира некој?

5. Ако добро видов на некои слики од екранот оние основите документи што ги
креира ОО.о (пример презентации), се на англиски (пример Click here to add
title). Вака е со сите, или не? Знае ли некој како овие се преведуваат, и
дали може да се додадат во преводот?

Имав и 6-то ама го заборавив. :)

--
Новица Наков