[Ossm-members] доаѓа ли OO.o 2.0 на македонски јазик?

Vladimir Stefanov vladoboss at mt.net.mk
Fri Oct 14 18:30:46 UTC 2005

Novica Nakov напиша:

>Знам дека има посебна листа за ОО.о, ама ќе пишувам овде бидејќи овде има
>повеќе луѓе и веројатно полесно ќе најдеме одговори на прашањава:
>
>1. Дали е (скоро) сигурно дека ОО.о 2.0 ќе излезе другата недела? Ако е да
>знаеме да се подготвиме за соодветни активности (како конференција за печат).

Не, барем не официјално. Ние ќе си имаме за нас билдови од ОО.2.0 што ќе
можеме да ги хостираме некаде за симнување но официјално ќе влеземе како
пакет на ОО во верзија 2.0.1. Ова бидејќи кога почна маратонот, месец
дена пред тоа беше заклучена листата на јазици за 2.0. Оној чехот Павел
проба да не бутне во 2.0, ама очигледно не успеа.