[Ossm-members] Сусе

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Sat Oct 22 20:11:51 UTC 2005

Goce Andonoski wrote:

> Kazi mi dali sigurno windows programite rabotat pod Suse 10.0 posto jas
> imam Suse 9.3 ama retko win aplikacija da se startuva a ima luge koi bi
> se prefrlile na linux samo ako win programite im prorabotat po linux
> (naprimer AutoCAD).

Дел од windows програмите иако има шанса да работат под Линукс(нема
врска дали на Сузе 9.3 или 10) нема никаква потреба зашто би пробувал да
ги проработиш во Линукс. Што добиваш со тоа, освен неприродна околина за
програмите да работат во неа непоузданo?

на луѓе на кои им треба AutoCAD нема потреба да ги убедуваш да стават
Линукс. AutoCAD најверојатно можеш да го пуштиш под линукс, но со судни
маки и најверојатно после нема да ти работи работата со плотери,
принтери т.е. ќе работи полошо отколку во Виндоус - едноставно не е
замислен да работи во таа околина.

А кога на некој му треба Аутокад, ставката во цената за да си купи
Виндоус е незначитечна во однос на таа на Аутокад и нема воопшто никаква
причина да користи Линукс.

> Druga rabota za 9.3 ima ostaveno na oficijalniot sajt na Suse prevod za
> KDE na makedonski megutoa odkako ke ja instaliram neja pokazuva za da
> mozam da go promenam KDE-to na makedonski, pa ako nekoj go napravil toa
> molam da mi kazi kako.

Во Control Centar на КДЕ, Regional & Accesibility, Country Region and
Language кога ќе му удриш Add Language не ти дава можност да избереш
Македонски?

Ако не ти дава, пробај да ја уредиш .profile датотеката во твојот
домашен директорум  (со kedit ~/.profile).

Таму ќе додадеш два реда:
	unset LC_ALL
	export LANG=mk_MK.UTF-8

Ќе го изгасиш КДЕ-то и ќе го пуштиш пак и пак пробај во Control Center
на истото место дали сега ќе ти го даде јазикот да го одбереш?

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!