[Ossm-members] Re: веб страна, постер... (Преведувачки маратон бр. 3)

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Sat Sep 3 11:26:28 UTC 2005

Aleksandar Balalovski wrote:

>И не е „Војна на световите“ туку е War of the worlds, не е „Војна на ѕвездите“
>туку е Star Wars.

Има три начини за преведување на „Openoffice.org“

1. Оупенофис.орг - ми кажаа дека некој си професор на филолошки што му е
баш ова специјалност највеќе го преферирал овој начин иако и другите два
се правилни.
2. Опеноффице.орг
3. Openoffice.org

Ова се трите правилни начини за превод на македонски. Јас сум највеќе за
првиот а се сложувам да се користат и другите два пошто ова е тоа што е
правилно. Прашајте и ќе се уверите дека е така.

--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија
info at slobodensoftver.org.mk