[Ossm-members] Ден на слободнен софтвер во Скопје

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Wed Sep 7 20:19:14 UTC 2005

Пошто сите не одјебаа за простор и пошто педерите од НВО инфо центарот
не ми одговорија на барањето за прес, на 10 септември, сабота, од 12.00
до 16.00 ќе бидеме во школка на парк, ќе делиме цедиња и ќе продаваме
маички со логото на Слободен софтвер Македонија и со истов текст. Ќе се
делат цедиња со Убунту и ОупенЦД-СФД едишн.

Кој има цедиња со убунту хоари нека ги донесе за да ги поделиме на луѓе.
Исто така ако може да донира некој празни цедиња за да снимиме колку што
можеме цедиња до сабота, јас ќе купам празни опаковки и ќе им удриме печат.

Маичките се готови. Сите што треба да си ги земат нарачаните маичките ќе
можат да си ги земат на школка. Цените на маичките остануваат 200 денари
и за оние што не нарачаа. Има некои 20тина маички плус така да ви
препорачувам да дојдете што порано. :)

--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија