[Ossm-members] Re: Firefox/Thunderbird 1.5 - забелешки за преводите

Новица Наков novica at bagra.org
Wed Sep 7 21:17:35 UTC 2005

> 20050906 Firefox/1.4 MK
> Хм, копчето пак е фиксирано и нема word wrap" ефект за текст

Добро. Ова можеби е проблем за Bugzilla. Кај и да е, треба да направиме листа
на можни проблеми за на Bugzilla да ги пријавиме.

> 20050906 Firefox/1.4 CS (мислев дека е Српска поради CS)
> И тука е добро.
> + Имаат преведено Security device

Мислам дека овој требаше да биде 32 бајти долг. Не знам колку кирилични УТФ-8
букви прават 32 бајти. Но, и така не е само овој стринг. Вакви се десетина, и
можеби ќе треба за сите да се потрудам да бидат пример 10 букви - а тоа може
да е невозможно.

Нека стојат на англиски сега за сега.

> БТЊ.
> На прво стартување ми даде ова на англиски:
> „Checking for compatibility updates for your Extensions...“

Ваков стринг нема во нашата локализација.

--
Новица

"It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without
accepting it." - Aristotle