[Ossm-members] Re: OpenOffice+Glossary=Prevedenost 36%, 19%(so help)

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Thu Sep 8 18:32:07 UTC 2005

На 08 сеп 2005 (четврток), Bozidar Proevski напиша:

> проценка околу 3000 се стрингови кај што се потребни многу ситни корекции
> (еден до два знаци) за да се комплетираат. Така што би имале приближно 10000
> веќе преведени стринга.
> Прво прашање е дали сите се согласуваат со оваа варијанта?

Како ќе ги одделиш тие 3000 реченици со многу мали промени од тие што се
скроз утнати?

Јас мислам дека е страшно глупо да се пушти KBabel сам да преведува и не
скроз истите реченици.

За таквите реченици пребарувањето низ речникот во KBabel и така и така дава
предлог па при самото преведување можеш веднаш да го вметнеш без да куцаш и
да го поправиш тоа што треба да се поправи.

> ftp://ftp.linux.cz/pub/localization/OpenOffice.org/devel/POT . Дали да се

Дамјан кажа дека се тие, и јас на тие пробувам. (последната v127)

> Речникот с?? уште не е лекториран!

Ако де само пробуваме сега. :)

--
Glisha