[Ossm-members] [Fwd: Re: [native-lang] Proposal of opening a project for OO.org localosation in Macedonian language (mk)]

Vladimir Stefanov vladoboss at mt.net.mk
Wed Sep 14 22:08:28 UTC 2005

Ви ја препраќам конверзацијата со еден од главните типци за локализација
на ОО. Во главно, повторно проблеми со името. Му кажав шо сакав да му
кажам и веќе не се заебавам со тие глупости, или ќе биде македонски или
нема они да го билдат. Сами ќе го избилдаме и дистрибуираме. Ја немам
време ни нерви да се бавтам по 50000 пат со истите глупости. Сега
сигурно ќе се јави и некое грчиште и крајот нема да му се најде.