[Ossm-members] Re: Proposal of opening a project for OO.org localosation in Macedonian language (mk)]

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Wed Sep 14 22:50:06 UTC 2005

Georgi Stanojevski напиша:
> Ако немаат ваков стандард да ги вадат од ИСО, туку е оставено на
> девелоперите да одлучат (како што е во КДЕ, Дебиан) тогаш учтиво замоли ги
> тоа што сакаш да ги замолиш државата да ни се вика Macedonia, Republic of.

Да моеш и така. Ама проблемот е што он веќе го почнува муабетот таков
резервиран во врска со прашањето. Муабетот му е, абе ја знам дека
јазикот на вас и државата не ви се викаат Македонија и македонски туку
дека државата ви се вика Скопје. Кој ***??!?! Ја да преведувам Оупенофис
и таму да пишува Опенофис.орг ин фајромијан? Ти нормален си?
> Ако се согласат супер, ако не се согласат не филозофирај дека ќе се
> откажеме од подршка и слично. Или збори си во свое име!
>
> За јазикот си е Macedonian и никој не го оспорува.

Сите го оспоруваат. Додека ние си седиме на гзовите грците праат
ненормална пропаганда и гадни притисоци сегде. На xkb листата нема ни
еден грк досега (барем не се појавил јавно) а сите останати ми се
понашаат како грци. Го смениле Macedonia во FYROM и никој не ме ебава
два посто, а најкултурна порака пишав. Ако не одоговори типот и утре му
се собираме 5000 души. Мене лично ми е преку глава од овие работи и
некаде веќе коа ќе ја преминат линијата некои луѓе тешко е да преќутиш.

--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија
info at slobodensoftver.org.mk