[Ossm-members] Re: Македонска Опен Офис страница

Арангел Ангов ufo at linux.net.mk
Mon Sep 19 23:14:54 UTC 2005

Vladimir Stefanov напиша:
> Конечно се отвори страница за македонска верзија на Опенофис
> http://mk.openoffice.org
> Од сега па натаму се ќе се одвива преку неа. Сите заинтересирани за
> допреведување на хелпот нека се зачленат таму на мејлинг листата
> dev at mk.openoffice.org и од таму ќе се следи кој што земал, што вратил,
> до каде е преводот...

Отидов да ги собирам новите PO датотеки пошто нели ми кажа дека имало
нови, требаше да ги спојам со старите и да го допреведам она
преостанатото. Епа на
ftp://ftp.linux.cz/pub/localization/OpenOffice.org/devel/POT/ последен
пакет е OpenOffice.org-SRC680_m130-POT.tar.gz 3207 KB 16.09.2005 11:58:00

Ја колку што знам Глиша ги донесе и ги преведувавме овие датотеки.

Затоа ќе се обидам да поправам колку што можам фази стрингови и ќе ти го
пратам преводот на мејл најбрзо што можам. Ти прати го на овие од ОО па
да видиме што ќе искочи... Откако ќе го имаме првиот билд ќе го дадеме
на лекторите за да го поминат и да видат што и каде треба да се поправа.
Не би било лошо тоа да се напраи до крајов на неделава доколку овие од
ОО напраат билд во брзо време.

--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија