[Ossm-members] Допреведување на помошните датотеки

Арангел Ангов ufo at linux.net.mk
Mon Sep 19 23:36:57 UTC 2005

Вака,

shared (127 стринга)
simpress (56 стринга)
smath (10 стринга)

Се трите датотеки што не се преведени од првиот дел на помошта. Значи
првпат кога стискате F1 овие се тие што се појавуваат на екранот. Има
многу малку стрингови за да се довршат и кој сака да помогне нека ми
прати приватна порака на мене или на Владо (vladoboss na mt net mk) за
да му испратиме датотека. Доколку ги преведеме брзо, овие први помошни
датотеки би можеле да се избилдаат уште со првата или втората тест
верзија на оо.орг на македонски.

Поздрав.

--
Арангел Ангов