[Ossm-members] Re: Ubuntu support

Арангел Ангов ufo at linux.net.mk
Thu Sep 22 09:45:16 UTC 2005

Vlado Peshov напиша:
> Лично мислам дека СЕТ немаат ни појма дека се стаени таму како
> дистрибутер. Мислам дека знам кој е одговорен за ова ради тоа шо се
> знам со луѓето таму, иам носено лично ЦД-а со Убунту Линукс и знам кој
> би можел да биде одговорен за ова. Ај ќе се распрашам и ќе видам шо
> како...

Знаат, они имаат пратено порака да бидат додадени таму. Реченицава ја
прочита..? „Our brandname systems from recently are offered with Linux
Ubuntu...“ И после ќе купи фирма машини со 10 убунтуа, ќе им се заебе
нешто, и после? Поддршка а? Ма немој, ќе им речат, „Епа шо да ви праиме?“.

Тоа е листа на фирми, не можам ја да ги додадам. Стварно се буљаши и
лажат. На крајот сепак не нудат поддршка за Убунту и ако истото ми го
потврдат и по телефон или па таму ќе се погрижам да бидат тргнати од
листата.

--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија