[Ossm-members] Wordpress превод

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Wed Aug 23 12:43:25 UTC 2006

Здраво,

On 8/23/06, Зоран Димовски <zoki.dimovski at gmail.com> wrote:

> Јас го ставив преводот но некако не ми работи. Не гледам ништо на
> Македонски. Се е како што треба во wp-config.php "mk_MK" и во
> wp-includes/languages/mk_MK.mo
> Може некој да потврди дали е тестиран преводот? Кај мене не работи не знам
> за другите.

Јас го тестирав и на 2.0.3 и на 2.0.4 се работи добро.

1) Пробај да го смениш името на датотеката во mk.mo, макаршто мислам
дека тоа нема
    да помогне...

2) Пробај стави некоја друга тема

3) Отвори ги датотеките од темата и види дали стринговите што треба да
бидат преведени се со
<?php _e("NEKOJ_STRING")?>
ако стрингот е како прарамеетар од некоја функција тогаш треба да се
стави со 2 со долни црти (ова е кај бројот на коментари во index.php)
func(__("NEKOJ STRING"))

ПОЗДРАВ, Чомбе