[Ossm-members] Wordpress превод

Зоран Димовски zoki.dimovski at gmail.com
Thu Aug 24 16:22:08 UTC 2006

On 8/23/06, Jovan Kostovski <chombium at gmail.com> wrote:

> Здраво,
>
> Јас го тестирав и на 2.0.3 и на 2.0.4 се работи добро.
>
> 1) Пробај да го смениш името на датотеката во mk.mo, макаршто мислам
> дека тоа нема
>     да помогне...
>
> 2) Пробај стави некоја друга тема
>
> 3) Отвори ги датотеките од темата и види дали стринговите што треба да
> бидат преведени се со
> <?php _e("NEKOJ_STRING")?>
> ако стрингот е како прарамеетар од некоја функција тогаш треба да се
> стави со 2 со долни црти (ова е кај бројот на коментари во index.php)
> [...]

Ок средив. Фала на предлозите но сепак ова е „хјуман ерор" :-) изгледа дека
очите ме лажат да си кажам право. Значи јас сум го ставил преводот mk_MK.po
а не го направив .mo па така се извунувам поради мојата грешка. Дали оти
стареам и не можам да ги забалежувам работите како што треба :-) НЕ, сигурно
ми било нешто друго хахаха.

Поздрав, Зоки.