[Ossm-members] АбиВорд

Jovan Petrov jpetrov at gmail.com
Mon Aug 28 08:37:51 UTC 2006

Една преписка на мојот блог ме натера да го инсталирам повторно АбиВорд на
македонски под Виндоус (на неколку машини) за да проверам зошто мислев дека
нема превод. Сепак сум бил во право дека нешто не е ок. Ве молам кој е
задолжен да го провери енкодингот:

http://img246.imageshack.us/img246/3821/abiwordmkbu8.jpg

Исто така да најавам дека (конечно) joomla.org.mk со актуелните и идните
преводи ќе профукнционира на почетокот на септември. Доколку има
заинтересирани кандидати за превод на хелп системот или додатни компоненти,
секако можат да ме контактираат на jpetrov at gmail.com.

Кога сме веќе околу преводите, со цел респект кон сите преведувачи кои
верувам дека вложуваат многу енергија во работата, сосема добронамерно би
забележал дека по работата во ПоЕдит или сличен софтвер не е лошо да се
провери и прилагоди преводот според графичките ограничувања на апликацијата.
Последна работа која ја забележав е преводот на ВордПрес кој комплетно го
нарушува дизајнот на контролниот панел, но и искрено е прилично неразбирлив
од премногу труд се да биде на македонски. Оваа забелешка интерно ми ја
пренесоа и други блогери кои го користат.

Повторувам, мејлов е искрен и добронамерен - верувам дека така ќе биде
разбран.

Јован Петров

J o v a n  P e t r o v

email: jpetrov at gmail.com