[Ossm-members] Ви ја претставувам Songbird на Македонски

Арангел Ангов ufo at linux.net.mk
Sat Dec 30 01:10:29 UTC 2006

На саб, 2006-12-30 во 01:02 +0100, Stojance Dimitrovski напиша:
> Songbird е еден од нај добрите музички OpenSource плеери. Па така
> земав денес и преведов некаде околу 483 стринга.
>
> Информации за Songbird: http://songbirdnest.com/
>
> Превземи го xpi то за Songbird на Македонски тука:
> http://translate.songbirdnest.com/languages/show/306

Браво за преводот!

> Тие 89 стринга што ги покажува како не преведени се  Hotkeys така да
> да знаете дека цела е преведена.

Не ми се свиѓа баш Songbird, го пробав пред неколку дена и не беше нишо
посебно, нема некоја опција шо ја немаат другите плеери. Фајрфокс со
плеер е, ништо посебно.. :)

Rhtymbox владее. И за оние шо сакаат пофенси Banshee. :)

--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија
info at slobodensoftver.org.mk