[Ossm-members] FireBird & Qt

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Wed Feb 1 16:43:24 UTC 2006

> Благодарам за напорите. Знам дека треба за InterBase. Поточно драјверот
> носи име QIBASE, но и јас како да пребарувам доаѓам само до страници каде
> кажува дека треба нешто јас сам да искомпајлирам затоа што Trolltech,
> драјверот не смеел да го стави во Qt паќетот, заради лиценцата.
>
> Сакав да замолам случајно некој да не го има самиот драјвер, или да не знае
> што треба да се симне и да се компјалира.

Не може некој да го има тек така драјверот...

Него, имаш две опции:
да ги користиш Qt класите за работа со бази, во кој случај ти треба Qt
драјверот за firebird/interbase, што значи дека ќе треба да го искомпајлираш
или само драјверот или цел Qt (./configure --qt-sql-qibase).

Друга опција e да си ги користиш C библиотеките од firebird... не мора да ги
користиш Qt класите ...

Во двата случаи мора да имаш инсталриано firebird библиотеки и header-и итн.

> P. S. Бидејќи сега сакам да почнам со креирање на апликацијата, размислувам
> и за PostgreSQL.

не му фали ништо

> Мислам (поточно читам) дека се подобрил во брзина, а ги задржал сите
> останати перформаси, unicode и сл. (MySQL не ми брка работа заради немање
> трансакции. InoDB се многу бавни.)

Чим си дошол до заклучок дека InnoDB ти се многу бавни, за твојот проблем
знаеш многу повеќе од било кој друг овде... јес да ми е суњиво ова што го
кажуваш, али ај.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

                      Loose bits sink chips.