[Ossm-members] FireBird & Qt

Dean Josevski dean at integraeng.com.mk
Wed Feb 1 17:11:26 UTC 2006

На Wednesday 01 February 2006 17:43, Дамјан напиша:

> Не може некој да го има тек така драјверот...
>
> Него, имаш две опции:
> да ги користиш Qt класите за работа со бази, во кој случај ти треба Qt
> драјверот за firebird/interbase, што значи дека ќе треба да го
> искомпајлираш или само драјверот или цел Qt (./configure --qt-sql-qibase).

Ааа,ха... :)

Само за да ми биде појасно:

Дали можеш да ми кажеш каде да го најдам драјверот за firebird/interbase за да
го ископмпајлирам (зашто искрено неможам да најдам).

И едно мало потпрашање кога веќе си тука: ;)

Доколку го искомпајлирам Qt, после за да ја инсталирам програмата на друг
компјутер претпоставувам дека ќе треба и на тој компјутер да го компјалирам
цело Qt. Доколку сум во право поедноставно би било да го имам драјверот и да
го искомпајлирам?

> Друга опција e да си ги користиш C библиотеките од firebird... не мора да
> ги користиш Qt класите ...

Некако полесно ми е со класите, зашто досега ги користев со МySQL, па затоа се
држам до таа опција.

> Во двата случаи мора да имаш инсталриано firebird библиотеки и header-и
> итн.

Колку што знам, тоа го имам, зашто го имам инсталирано
FirebirdSS-1.5.2.4731-0.i686.rpm паќетот, но доколку ми треба уште нешто, ако
не тие тешко пиши ми.

> не му фали ништо

> Чим си дошол до заклучок дека InnoDB ти се многу бавни, за твојот проблем
> знаеш многу повеќе од било кој друг овде... јес да ми е суњиво ова што го
> кажуваш, али ај.

Извини ако навредив нечие искуство или знаење, затоа пасусот го започнав со
„Мислам„, а за посигурно ставив во заграда „поточно читам“.

Затоа и напомнав дека сега сакам да започнам со креирање на апликација и бирам
база којашто подолгорочно ќе ми одговара.

Затоа и замолив за мислење и за PostgreSQL, затоа што имам само туѓо мислење.

Поздрав,

--
Деан Јошевски

Интегра инженеринг - Битола