[Ossm-members] FireBird & Qt

Dean Josevski dean at integraeng.com.mk
Wed Feb 1 18:12:44 UTC 2006

На Wednesday 01 February 2006 18:44, Aleksandar Balalovski напиша:
> Ај малку и јас да се вмешам.
Зошто да не. ;)

> Драјверот за Куте за било која база е дел од пакетот на изворниот код.
> Некои дистрибутери извадиле бинарка со драјверот, кој впрочем (ако не се
> лажам) е lib датотека. Поврзувањето сигурно оди исто како и MySQL...

Не можам да најдам lib, или rpm, или нешто слично, зашто како што знам не смее
заради InterBase лиценцата, или нешто слично. (Некаде прочитав за ова, но не
се сеќавам каде.)

> Директориумот со плагинот/драјверот го немаш заради тоа што Мандрива
> дистрибуира нивна верзија на Куте, значи не целосен изворен код. Моја
> препорака е целосно да го рекомпајлираш кодот со овозможени опции за
> драјвери за бази.

Ова ќе го послушам и Дамјан ми сугерираше, а сега ми е уште појасно.

> Или како што кажа Дамјан, едноставно користење на Firebird АПИ-то.

Тоа уште помалку го знам, а сакам да го искористам знаењето што го имам со
MySQL и Qt класите за бази. (Освен ако не ми дадете некои други по јаки
аргументи.)

> За тоа што праша ако правиш програма за Линукс, а потоа да се користи на
> Виндоус, има две можности:

Искрено не. Идејата ми е да си правам само за Linux. Кога ќе биде Windows
слободен, сигурно ќе ме интересира повеќе. ;)

Поздрав,
--
Деан Јошевски