[Ossm-members] FireBird & Qt

Dean Josevski dean at integraeng.com.mk
Wed Feb 1 18:18:47 UTC 2006

На Wednesday 01 February 2006 19:11, Jovan Kostovski напиша:
> Јас мислев дека развиваш апликација за постоечка база,
> а ти си правел се од почеток.

Да, да, сеуште немам почнато. ;)

Поточно почнав со MySQL со MYISAM, но сакам да користам трансакции пред се и
затоа почнав вака да размислувам.

> Од кај ти е идејата за  firebird?

Имав можност да видам (и користам) програма од пред две години работена во
Kylix којашто користи FireBird. Ми се допадна, а убаво си работи и со
кирлицата. На никој друг начин не сум поврзан со FireBird. Затоа и прашувам
за алтернативи, на пример PostgreSQL.

> Убаво ти пиша Дамјан, ѕирни го проблемот од друга страна,
> пробај друга база на податоци
>
> Земи "нормална" база како постгрес, ако веќе
> mysql ти е спор ;)

Не дека ми е спор, велам не сум почнал. Поточно не што почнав, но доволно рано
за да се реорганизирам.  ;)

Зошто пишуваш „нормална“?

--
Деан Јошевски