[Ossm-members] FireBird & Qt

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Wed Feb 1 18:28:57 UTC 2006

> Поточно почнав со MySQL со MYISAM, но сакам да користам трансакции пред се
> и затоа почнав вака да размислувам.

MySQL со InnoDB или BDB (или новиот NDB) има full трансакции.

> Имав можност да видам (и користам) програма од пред две години работена во
> Kylix којашто користи FireBird. Ми се допадна, а убаво си работи и со
> кирлицата. На никој друг начин не сум поврзан со FireBird. Затоа и прашувам
> за алтернативи, на пример PostgreSQL.

Кирилицата одлично работи во MySQL, а во верзиите понови од 4.1 и сортирање на
UTF-8 работи како треба. (4.0 и претходните не разбираа различни charset-и
ама пак можеше да се складира кирилица без проблеми).

> Зошто пишуваш „нормална“?

генерално за MySQL најлесно ќе најдеш помош. тука... по форуми... google...
друго, скоро сите Linux-и ги имаат потребните библиотеки и драјвери да
пристапат до MySQL база.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

Today we create the legacy of tomorrow ;).