[Ossm-members] FireBird & Qt

Dean Josevski dean at integraeng.com.mk
Wed Feb 1 18:45:25 UTC 2006

На Wednesday 01 February 2006 19:28, Дамјан напиша:

> MySQL со InnoDB или BDB (или новиот NDB) има full трансакции.

По твоја сугестија сега го посетив блогот на Ристе, а тој таму пишува дека
InnoDB отиде во комерцијала. ;) Значи некако и тоа се исцрпува.

Не знам што ново има во 5-ката, а овие BDB не сум г користел (а за NDB прв пат
слушам). Добро велиш се нови. (Дали се од 5-ката?)

> Кирилицата одлично работи во MySQL, а во верзиите понови од 4.1 и сортирање
> на UTF-8 работи како треба. (4.0 и претходните не разбираа различни
> charset-и ама пак можеше да се складира кирилица без проблеми).

Користам 4.1.12 (она што доаѓа со Mandriva 2006), но имам проблеми со
сортирањето. Пак ќе речам: сигурно треба да ја видам 5-ката. За ова изгледа
ќе треба да пробам да си средам, зашто мислев дека сеуште има проблеми со
кирилицата и не работев на средување. (Освен што го замолив Данко, да ми
помогне.) :)

> генерално за MySQL најлесно ќе најдеш помош. тука... по форуми... google...
> друго, скоро сите Linux-и ги имаат потребните библиотеки и драјвери да
> пристапат до MySQL база.

Добро, не дека сакам да го напуштам, еве ќе пробам да ја земам 5-ката и да
видам дали ќе ми ги задоволи потребите. ;)

--
Деан Јошевски