[Ossm-members] vnesuvanje so kirilica vo MySQL preku Qt

Dean Josevski dean at integraeng.com.mk
Thu Feb 2 23:08:07 UTC 2006

На Thursday 02 February 2006 23:44, Aleksandar Balalovski напиша:

> Мислам дека тоа е веќе на ниво на Qt

Да, да mysql сега го нагодив како што треба. Од конзола, (мysql мониторот) си
работи без никаков проблем.

При читање од базата исто така се е во ред, но кога треба да се запише нешто
со кирилски букви, тогаш ми јавува грешка.

Последно мислам дека нешто грешам со наводниците 'проба' или "проба", но
секако пробав, не сака.

> QString::trUtf8(QString*) се грижи да текстот внесен со кирилична табела го
> трансформира во UTF-8. Иако некогаш помага само ::tr() најдобро е да се
> користи trUtf8().

Тоа е проблемот, што сето ова го пробав и цело време го користам, но не
помага. На тој начин (со tr()) работев додека го користев cp1251.

Пробав и со query и со cursor, не сака.

На пример, и DataTable чита без проблем.

Ако на ист начин испратам qDebug, исто така е во ред.

Што би рекол татко ми: „Да си пукниш ко костен несечен“. ;)

> Поздрав

Поздрав,

--
Деан Јошевски