[Ossm-members] PostgreSQL?

Dean Josevski dean at integraeng.com.mk
Mon Feb 6 13:17:17 UTC 2006

На крајот PostgreSQL ;)

После скоро „целоседмична“ ;) потрага по подобра база (којашто мене ќе ми
одговара), сепак се решив за PostgreSQL.

Причините се следни:
- по default има utf8
- лесно се поврзува со Qt (се наоѓа драјверот)
- има потребни тракатанци (трансакции и сл. кои сакам да ги имам)
- прочитав дека бил доста стабилен, а од 8-ка наваму бил и брз
- пробав и се оди како што треба (пишување и читање кирилица преку Qt)
- има добра документација за соодветната верзија (и барем знам што каде е) ;)

Благодарам за помошта, многу научив и иако не се определив за MySQL, или
FireBird (од познатите причини), сепак вашите (пре)пораки ми беа многу
корисни. Можеби во иднина пак ќе се „вратам“ на MySQL.

Засега (колку што пробав) немам проблеми со PostgreSQL, но ме буни една
работа, којашто можеби би направила проблем во иднина, па затоа сакам (за
последен пат на оваа тема) да ве замолам за мислење:

Инсталирав (oд изворен код) PostgreSQL 8.1.2, a драјверот за Qt го ставив од
Мандрива 2006 дистрибуцијата, којшто е за PostgreSQL 8.0.3. ;)

Дали треба да очекувам проблеми, или да се „вратам“ на 8.0 заради сигурност?

Благодарам уште еднаш.

Имам уште многу работи да ги средам со PostgreSQl, (сепак сега сум на
почеток), но доколку некој сака откако ќе средам се, можам да напишам што и
како треба да се направи за да се користи PostgreSQL и Qt.

--
Поздрав,
Деан Јошевски