[Ossm-members] PostgreSQL?

Dean Josevski dean at integraeng.com.mk
Mon Feb 6 16:24:06 UTC 2006

On Monday 06 February 2006 14:44, Зоран Димовски wrote:
> Немало потреба да инсталираш од сорс, преку Smart си можел многу полесно да
> го решиш отколку да компајлираш преку сорс ама нема врска. Во иднина би
> можел да размислиш да користиш Smart, многу работа ќе ти заврши.

Што е тоа Smart?

> Па нема да биде лошо да напишеш некоја документација, тоа би било супер а
> така и народот може и да научи нешто добро :)

Нема проблем, само сакам да научам како да го стартовам серверот кога ќе се
стартува компјутерот и како да ја направам базата побезбедна (мислам на
лозинки на супер корисник за /data директориумот и за грантовите за секоја
база засебно. Па да направам сааламна документација.

Доколку за погорните работи (или ако има и некои други што сакате да ги има)
имате сугестии пишете, па ќе направиме саалам документација.

--
Поздрав,
Деан Јошевски