[Ossm-members] LIRC Проблем

Vlado Peshov vlatkop at gmail.com
Tue Feb 14 15:26:13 UTC 2006

On 2/14/06, Aleksandar Balalovski <aleksandar.balalovski at gmail.com> wrote:

> _Далечинското_ ти работи без Lirc ?

Јас веќе имав дискусија околу конфигурирање на далечинско за ТВ картица и не
можев да ги направам да работат сите копчиња. И остана проблемот да го чекам
новиот Xorg. Сега за сега нема конечна верзија излезено, башка и го користам
на Ubuntu Drapper Drake (и тоа е тест верзија) и проблемот не ми се реши
сам... А нормално и има и нов кернел. Ај ... останува да чекам конечните
верзии да излезат па тогаш да видам... А некако конфигурација на Lirc не ми
беше у план ради тоа што не ми е уствари проблем што сите копчиња не ми
работат. Сега за сега ме служат тие што работат.
До колку некој има било какви за целосната подршка на далечински управувачи
под новите кернели и Xorg, нека пише за помош.
Поздрав