[Ossm-members] MOTOROLA SB4200E USB MODEM

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Mon Feb 27 19:30:57 UTC 2006

Viktor Stojanovski напиша:

> Имам кабелски модем MOTOROLA SB4200E од некои причини истиот треба да работи
> на USB порт наместо на ETHERNET, и нормално излегоја некои проблеми со
> инсталацијата на истиот под Линукс. SuSE 10.0 модемот го препознава како

Зашто нормално излегле проблеми? :)

Мене, додуше SB4100E, ми работи на УСБ како од пушка.

> мрежна картичка, ама интернетот пак не работи.

Што тоа од интернетот не ти работи? ping www.google.com што дава?

# ifconfig -a

Пошто кажа дека го наоѓа како мрежна, најверојатнот покрај lo дава eth0
(или и eth1 ако веќе имаш мрежна), така?

Кога ќе направиш:
# dhcpcd eth0 [eth1]

Што се случува?

# ifconfig