[Ossm-members] MOTOROLA SB4200E USB MODEM

Зоран Димовски zoki.dimovski at gmail.com
Mon Feb 27 22:29:54 UTC 2006

On 2/27/06, Viktor Stojanovski <stojanovski.viktor at gmail.com> wrote:
> Имам кабелски модем MOTOROLA SB4200E од некои причини истиот треба да работи
> на USB порт наместо на ETHERNET, и нормално излегоја некои проблеми со
> инсталацијата на истиот под Линукс. SuSE 10.0 модемот го препознава како
> мрежна картичка, ама интернетот пак не работи.
> Интересна работа е тоа што на пример KANOTIX 2005-04 кога се работи како
> LiveCD тогаш модулот за интернет сам се стартова, но ако истиот тој KANOTIX
> го инсталирам на хард дискот модулот не работи, а системот вика дека тој
> модул е веќе стартуван и интернет нема.
> Чаре?

Пробај вака:
Најави се како root
modprobe -v usbnet
Треба да ти се вчита модулот (не би требало да имаш пробелми со модулот)

потоа да видиш дали тој модул веќе се користи од некој уред може следно
lspci |grep usbnet
И треба да добиеш нешто слично
usbnet: Surfoard Cable Modem
или нешто слично
Е доколку го нема значи модулот не работи со твојот модем и ќе тражеш
друго чаре, во спротивно читај понатаму...

По ова го отвораш YaST и веќе треба да го има додадено модемот и ги
следиш инструкциите за конфигурирање, значи
Автентикација - Нема
Понатаму претпоставувам дека знаеш дека треба преку DHCP да зема
адреса. И би требало и да се поврзи на интернет.
За секој случај не штиклирај да зема и DNS преку DHCP.
Потоа во /etc/resolv.conf ги внесуваш DNS-ите на твојот провајдер
пр.
nameserver ip-adresa-na-dns1
nameserver ip-adresa-na-dns2
Ја зачувуваш датотеката.

Потоа можеш и ifconfig да видиш дали имаш eth1 и дали веќе има земено ip-адреса

Потоа за да се осигураш да го вчитува модулот при стартување на
системот оди во /etc/modprobe.conf
внеси го следново
alias eth1 usbnet

рестартираш да се осигураш дека е се во ред и толку во принцип.
Ова е тестирано на Mandriva Linux 2006 и работи беспрекорно.

Поздрав, Зоки.