[Ossm-members] MOTOROLA SB4200E USB MODEM

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Tue Feb 28 13:34:17 UTC 2006

> Имам кабелски модем MOTOROLA SB4200E од некои причини истиот треба да
> работи на USB порт наместо на ETHERNET, и нормално излегоја некои проблеми
> со инсталацијата на истиот под Линукс. SuSE 10.0 модемот го препознава како
> мрежна картичка, ама интернетот пак не работи.
> Интересна работа е тоа што на пример KANOTIX 2005-04 кога се работи како
> LiveCD тогаш модулот за интернет сам се стартова, но ако истиот тој KANOTIX
> го инсталирам на хард дискот модулот не работи, а системот вика дека тој
> модул е веќе стартуван и интернет нема.

Што е тоа „интернет нема“?
dhcp старташ за да земе IP адреса? зима ли IP адреса? Која?
До каде стигнува  traceroute -n 12.12.12.12 (измислена IP адреса, ако поминат
поише од 5-6 hop-а у реду си).

ако немаш ip адреса, стартај tcpdump -n -i usb0 истовремено кога dhcp клиентот
пробува да земе адреса.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

Actually, Microsoft is sort of a mixture between the Borg and the Ferengi.