[Ossm-members] Upgrade na Ubuntu 6.06 Drapper Drake

Арангел Ангов ufo at linux.net.mk
Thu Jul 6 15:07:05 UTC 2006

На чет, 2006-07-06 во 16:45 +0200, Savage напиша:
> A ако го подигнам системот од ова цд шо го имам и од таму стартувам
> инсталација (како шо е сега нормално нели) што ќе се деси? Ќе се шлапне
> одозгора врз постојната или ќе ја форматира постоечката линукс партиција
> што ја имам?

Тоа зависи од тебе, ако избереш да ги реформатираш партициите ќе се
реформатираат, ако не, можеш да напраиш и само надградба или па да ја
форматираш само "/" доколку имаш посебна "/home" и да остаиш да ти се
инсталира новиот систем на "/". Се што треба да направиш за да ја
искористиш истата /home партиција во случајов е да ја означиш како /home
во графичкиот партиционер (кој што е дел од инсталерот сега).