[Ossm-members] Zdravo na site

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Thu Jul 13 19:38:13 UTC 2006

Добредојде на листава, Хелмер Рашити

Прво се извинувам за огромното задоцнување со кое ја пишувам оваа
порака, ама бидејќи никој не одговори во меѓувреме, изгледа дека сепак
ќе биде од корист.

Се што ти треба за да почнеш да учиш како да користиш Гну/Линукс е
некоја негова
дистрибуција

1. Можеш да ја симнеш од интернет
2. Можеш да ја нарачаш https://shipit.ubuntu.com/ (бесплатно), или ако
не ти се чека 4-6 недели, може да се договориш некој од листава што
добил цд-а да ти испрати.
3. Можеш да ја земеш и ископираш од некого

Има три начини како да почнеш да учиш:

1. Живо Цд, кое не се инсталира на твојот компјутер ( така додека не
научиш, како
да го користиш нема да го изгубиш твојот сегашен ОС)
2. Дуал бут (покрај твојот сегашен оперативен систем инсталираш и
Гну/Линукс и работиш или на едниот или на другиот)
3. Целосно преминуваш на Гну/Линукс, го форматираш постојниот
оперативен систе, притоа внимавајќи да не ги изгубиш потребните
податоци од твојата работа и инсталираш Гну/Линукс.

 --
Игор