[Ossm-members] UNDP: Тековни активности на ОССМ , предлог верзија на препораките на ОССМ

Vladimir Stefanov vladoboss at mt.net.mk
Tue Jul 18 07:59:30 UTC 2006

Бидејќи требаше некој да напише нешто на листата од состанокот на 22
Јуни, а не напиша, јас не бев во тек со настаните. Како што се сеќавате
во јануари пишав за OpenBalkans проектот (најдете ја нишката во мејлинг
листата, а сумата таму спомната е многу помала бидејќи се заклучи дека
за помала сума има повеќе шанси да се добие одобрение). Апликацијата е
поднесена и се чека на одлука од ЕУ. Им пишав за нашиот проект и им
реков дека може (ако биден одобрен од ЕУ) заедно да настапиме. Чекам
повратна информација во моментов.
Зборот ми е, слободните стандарди се многу малку спомнати во нашиот
предлог. Треба многу повеќе да се нагласат предностите што ги носат овие
стандарди и опасностите од затворените стандарди. Ова треба во секој
случај да се направи без разлика дали ќе се одобри ОВ или не.
Поздрав, Владо