[Ossm-members] UNDP: Тековни активности на ОССМ , предлог верзија на препораките на ОССМ

Vladimir Stefanov vladoboss at mt.net.mk
Tue Jul 18 15:53:59 UTC 2006

Да се надополнам, ми се јавија од Ars Aperta
http://www.arsaperta.com/en/index.html и воодушевени се од проектот, и
се понудија за било каква помош да им се обратиме, нормално бесплатно.
За OpenBalkans бирократијата во ЕУ ќе решава после одморите што значи до
септември ништо нема да се знае.

Vladimir Stefanov напиша: