[Ossm-members] UNDP: Тековни активности на ОССМ , предлог верзија на препораките на ОССМ

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Thu Jul 20 12:15:13 UTC 2006

On 7/18/06, Vladimir Stefanov <vladoboss at mt.net.mk> wrote:

> Да се надополнам, ми се јавија од Ars Aperta
> http://www.arsaperta.com/en/index.html и воодушевени се од проектот, и
> се понудија за било каква помош да им се обратиме, нормално бесплатно.
> За OpenBalkans бирократијата во ЕУ ќе решава после одморите што значи до
> септември ништо нема да се знае.
>
> Vladimir Stefanov напиша:

Владо, чекај, чекај малце,

Јас ама баш ништо не те разбрав.

1. Што е тоа www.openbalcans.org ? Кои се? Што се? и Кој конкурирал за што?
2. Кои се Ars Asperta, од каде се ? Од кај дознале, па ти се јавиле? Од кај
ги знаеш?

За сега овие ми се недоумиците, мислам дека и другиве на листа кои што не се
запознаени со
ова не им е ама баш јасно за што зборуваш

--
Игор