[Ossm-members] UNDP: Тековни активности на ОССМ , предлог верзија на препораките на ОССМ

Vladimir Stefanov vladoboss at mt.net.mk
Thu Jul 20 12:54:51 UTC 2006

Igor Stamatovski напиша:

> Владо, чекај, чекај малце,
>
> Јас ама баш ништо не те разбрав.
>
> 1. Што е тоа www.openbalcans.org <http://www.openbalcans.org> ? Кои се?
> Што се? и Кој конкурирал за што?
> 2. Кои се Ars Asperta, од каде се ? Од кај дознале, па ти се јавиле? Од
> кај ги знаеш?

Реков во првата порака да ја најдете нишката за OpenBalkans на оваа
мејлинг листа.
http://hedona.on.net.mk/pipermail/ossm-members/2006-January/004967.html

А кој се Ars Asperta пишува на нивниот сајт од кој исто пратив линк, еве
го пак  http://www.arsaperta.com/en/index.html а ме знаат бидејќи еден
од основачите е Charles Shultz
http://www.arsaperta.com/en/infosoc.html#chs кој е пак одговорен за
локализацијата на OpenOffice. И ме контактира мене како лидер на
проектот за локализација на ОО. Контактирани се и останатите лидери за
локализација на ОО од земјите на „Западен Балкан“. Позади нив пак стојат
фирми како SUN и IBM. Инаку од Франција се и се едни од најзаслужните за
прифаќањето на Mandriva и OO од страна на администрацијта на Франција.
Значи, ние со нив имаме допирна точка во имплементацијата на овој проект
во делот за ODF. Чарлс ми кажа дека било да се прифати OpenBalkans
проектот од страна на ЕУ или не, тие се нудат за соработка (бесплатна)
во делот како совети во изработката на нашиот предлог до UNDP или
понатаму во имплементацијата на нашиот проект ако помине.
Се надевам дека сега бев појасен.
Поздрав, Владо