[Ossm-members] firefox & thunderbird 2.0 на македонски

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Tue Jul 25 11:57:25 UTC 2006

Не знам како се десиле билдовиве пошто според Tinderbox не треба да ги има,
но ете ги и изгледа дека работи

http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/latest-mozilla1.8-l10n/
firefox-2.0b1.mk.linux-i686.tar.gz
firefox-2.0b1.mk.mac.dmg
firefox-2.0b1.mk.win32.installer.exe

Кој има време нека ги ѕирне и нека сугерира.
Баш ме интересира како изгледа новиот windows installer (може и јас ќе го
погледнам кога ќе имам време да седнам на некоја windows машина).

И уште нешто, овие од Mozilla додале уште еден заебан поим
Addons што би требало да ги обединува веќе постоечките
extensions (Проширувањa) и themes (Теми) и можеби
locales (Јазици) и plugins (Додатоци)

Некој предлог?

(Addons се сега преведени како „Лепенки“, што не знам колку е соодветно, но
додека се преведувало толку се знаело што уопште е „Addons“)

Ај, нема многу време до бета2, после што може нема да може да се интервенира
во преводот.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

                  Weird enough for government work.