[Ossm-members] RedHat (kirilica....)

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Sun Jun 4 10:07:50 UTC 2006

Webmaster напиша:

> Zdravo na site, koj ce mi kaze sto e problemot sto nemozam da gi citam niedna od porakite odnosno gi citam vo sledniot format
>
>   Јас бев на RH300 али тоа не ти е баш обука повеќе е утврдување на знаење и отприлика да видиш што како ќе има на испитот. Во него е вклучено и полагањето т.е. RH302. Во принцип нема баш потреба да одиш и на обука, али кога не плаќаш лично за тоа, зошто да не? :)
>
>    Vi blagodaram

Porakite se kirilichni.

Tvojot klient za e-poshta (valjda Imail Web Messaging) ima problem
nekakov so prikazhuvanjeto.

Kakov, pojma nemam . :)

Eventualno da probash vo prelistuvachot da go menuvash rachno
enkodiranjeto. Najchesto porakite se UTF-8. Vo Firefox jas bi go
napravil odbirajki od menito Pogled->Kodna Stranica->Unicode (UTF-8).

Vo sekoj sluchaj kje dobiesh pomosh na
http://www.ipswitch.com/support/imail/index.asp

--
Glisha