[Ossm-members] Надградба на Фајрфокс и Тандербрд

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Tue Jun 6 12:50:29 UTC 2006

> Во Линукс направив како рут ажурирање на Фајрфокс и Тандербирд. И на
> рестартот и двете апликации ми дават порака: Едnа или повеќе датотеки не
> можат да се надградат. Проверете дали сите други апликации се затворени
> и дали имате дозволи да менувате датотеки. Потоа рестартирајте го
> Firefox (Thunderbird) и обидете се повторно.

> Директориум со име init.d не постои ни во инсталациониот директориум
> ниту во ~.mozilla/firefox (~.thunderbird/)
> Само на мене ли ми се случува ова или?

Кај мене, firefox секогаш е инсталиран во /opt/firefox.
Upgrade-от од 1.5.0.3 на 1.5.0.4 помина без проблем (околу 450kb симна). Дома
имав 1.5 и нејќеше да upgrade-ува воопшто - не наоѓаше дека има нова верзија.

Anyway, тоа обидот да отвори init.d на разни места го има и кај мојот firefox
ама тоа не го спречува да работи нормално. Никаде немам init.d. Така да
грешката што ја имаш е од нешто друго... да не е од некоја екстензија?

Иначе, кога треба да го надградам firefox го правам следното:
[затвори firefox]
chown -R damjan /opt/firefox
/opt/firefox/firefox
[Помош -> Провери за надградби -> клик -> клик]
[Се рестарта еднаш... све е во ред ... го затварам пак]
chown -R root /opt/firefox
[и пак го стартам]
aoss /opt/firefox/firefox

(Slackware 10.2, firefox од mozilla.com)

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

               Speak softly and carry a cellular phone.