[Ossm-members] planet.linux.net.mk

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Wed Mar 1 23:20:03 UTC 2006

> Neli edno vreme imase predlozi da se odnese vo on net, Damjan da sredi.

Тоа сеуште е прилично можна опција (би рекол најможна) но сеуште постојат две
прашања:

1. Дали серверот, и посебно апликациите на него, ќе бидат навремено
update-увани и patch-увани. Суште не знаеме од кај се десил огромен traffic
на hosting-от што го имавме. Имаше ситуации кога низ експлоити на phpbb
(мислам) беа ставени разни worm-ови на серверот итн. Тоа се сериозни проблеми
кои мора да се решат без разлика каде е серверот.

2. Можам да средам во Он.нет да се стави сервер, веројатно и без баннер или
сл., но не ми се свиѓа све да зависи од мене. Што ако утре веќе не работам во
Он.нет?

пс.
некој нека простудира како се прави и која е најзгодна виртуелизација која би
ја направиле на серверот, за да може најдобро да ги одвоиме разните blog-ови
и слично, од сајтовите кои ни се од витална важност.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

            Secret hacker rule #11: hackers read manuals.