[Ossm-members] planet.linux.net.mk

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Thu Mar 2 10:10:49 UTC 2006

Арангел Ангов напиша:

> Xen?

Поубаво е linux-vserver.org. Технички такво нешто и имавме до сега.

Но еден ќе биде за блогови и тракатанци, а втор ќе биде за битни
сајтови. Иако не е како XEN пак испаѓа дека тоа се како две различни
машини за одржување. :)

И нели blogspot.com или blog.com.mk се доволни за тие што сакаат блог?

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!