[Ossm-members] Fwd: FlossWorld workshop in Sofia

Новица Наков novica at bagra.org
Thu Mar 9 15:12:18 UTC 2006

Aleksandar Balalovski напиша:

> Јас првпат слушам, или оССМ нема излезено со официјално соопштение?

Си ја утнал пораката? :) Пишав за ова на 1 март на оваа листа:
[Ossm-members] конференција во бугарија

> Се надевам ќе биде успешно организирањето па да се продлабочи соработката
> со соседните групи и Лугови.

Ништо не сме се организирале до овој момент. Од нас, доколку одиме, се очекува
една 45 мин. презентација за состојбите со ФЛОСС во Македонија. Ваљда ова
убунту по школиве, други активности, маратони и сл. Доколку има и нешто друго
да се презентира може да добиеме уште 45 мин. Пример, ако одиш ти, и ако
сакаш да зборуваш за некое софтверче што го развиваш а што мислиш дека е
корисно да го видат други луѓе, веројатно може да се направи договор со
организаторите доколку не е веќе касно.

Јас веројатно нема да можам да патувам. Не знам за плановите на другите луѓе.
Можеби Дамјан ќе може да оди. Ете тоа.

бтњ, Филип ја чита листава или треба башка нему да му одговорам?

--
Новица

Beware of he who would deny you access to information,
for in his heart, he dreams himself your master.