[Ossm-members] UPS, Linux, vo Makedonija?

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Mon Mar 13 15:54:11 UTC 2006

Дечки, имам Sweex UPS (http://www.sweex.com/product.asp?pid=349) И
неможам да го направам да ми работи во Линукс. :)

Пробувам со NUT 2.0.3 (http://www.networkupstools.org).

во документација вика дека SWEEX треба да работи со genericups драјвер
тип 7 и обичен сериски кабел (кабелот е тој пошто во Windows си работи),
но мене не ми реагира во Линукс.

Пробав и со safenet драјвер пошто вика дека тој може да работи, но нејќе
уште на почеток не си го наоѓа уредот.

пробав со сите genericups типови на никој не ми реагира. На некои вика
цело време дека е OnLine, на некои цело време дека е OnBattery и
LowBattery и не се менува ништо кога го гасам од струја.

Некој да не има искуство со друг UPS уред што може да се најде тука?

Или евентуално некој од овие SWEEXовиве што ги нудат тука сите да го
проработил? Доволно ми е тоа најосновното само да дига паника кога ќе му
снема струја, немора финтите дека батеријата му е пред празнење и слично.

Благодарам. :-)

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!