[Ossm-members] Компајлирање на Гимп 2.3 за Виндоус

Vladimir Stefanov vladoboss at mt.net.mk
Thu Mar 16 07:46:09 UTC 2006

Зоран Димовски напиша:

> Абе не се зајбавај, тогаш дај кажи ми како јас на Виндоус инсталирав
> Gimp на Македонски :) без компајлирање.
> Поздрав, Зоки.

ОК, моја грешка. Кога ги ставивме прв пат преводите на сервер ми рекоа
дека ќе биде целосно подржан од следната главна верзија 2.4. Затоа не
сум ни пробал.

> П.С. Ова го пробував на Gimp 2.2.10 значи верзијата 2.2.10 а мислам дека
> од 2.2.8 ги содржи македонските преводи и можеби некој би требало да ги
> ажурира преводите You know who you are :)

Преводите се ажурирани, види верзија 2.3 за Линукс. Тука во 2.2 има
многу менија кои ги дава непреведени иако се преведени оти у меѓувреме
направија милијарда промени у менијата и патеките за преводи. А тоа што
цел месец на серверот дава за Гимп преводите празни датотеки, тоа е
скроз друга филозофија. По неорганизиран сервер и скрипта за ажурирање
тешко дека ќе најдеш од оваа за ГНОМЕ!
http://l10n-status.gnome.org/HEAD/mk/extras/index.html