[Ossm-members] Лугола слави роденден

Aleksandar Balalovski aleksandar.balalovski at gmail.com
Thu Mar 16 20:16:19 UTC 2006

On Thursday 16 March 2006 16:46, Арангел Ангов wrote:

> Абе се убивте вие од средношколки бркање по средниве школи. :)))

> Хехе. :)

Абе уствари сфатив дека женските знаат да бидат понапорни од мажшките :( ама
супер си поминавме, дури и „пољупци“ добивме (онака од рака)... хехе

> Ај, среќен роденден, да ви се множат членовите и да има повеќе лугови
> како вашиот.

Фала за честитките и повик до корисници на ГНУ/Линукс Македонија со храброст
да преминат кон реализација на идејата за формирање ЛУГ во нивните градови...

On Thursday 16 March 2006 17:25, Dean Josevski wrote:

> Среќен роденден и убав помин.

Фала фала :) Се гледаме за скоро (овај пат вистина за скоро)...

> Доцна кажано. ;(

Знам, ама сето испадна „апансас“ :( Ќе пиеме кафе другпат :)

Чао