[Ossm-members] прашање

Арангел Ангов ufo at linux.net.mk
Thu Mar 23 00:24:58 UTC 2006

На сре, 2006-03-22 во 23:11 +0100, Новица Наков напиша:
> Се заебаваш бе?
>
> Зборував со Дамјан пред некој ден за ова. Дамјан рече дека нема сервер додека
> некој не смисли која е најзгодна виртуелизација и како точно таа да се
> направи. Значи, блогови ќе има кога некој ќе седне и ќе го среди тоа.

Зашто виртуелизација, може и без тоа, се работи за хостирање на 10 блога
и два поголеми сајта, дај не комплицирајте се праи тоа доста брзо, ако
нема време Дамјан еве Илин се нафаќаше да го среди серверот. Освен ако
не ни е целта да го користиме серверот и за нешто друго?

Што беше муабетот за македонскиот сорсфорџ? Дај пишете кои беа идеите и
што се треба да се напраи, појше луѓе сме тука сигурно ќе има по некој
предлог за како да се изведе целата работа, ако сакаме да го правиме и
тоа на истава машина може да користиме Xen, не знам како работи на други
дистрибуции ама читав дека доаѓа интегриран со Федора Кор 5 и дека се
поставува доста едноставно.

Еве и краток водич:
http://fedoraproject.org/wiki/FedoraXenQuickstartFC5

Не е валјда многу тешко да се подеси и на слеквер. :)

--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија
info at slobodensoftver.org.mk