[Ossm-members] оссм известување: инсталфест 15-16 април

Арангел Ангов ufo at linux.net.mk
Thu Mar 23 15:48:29 UTC 2006

На чет, 2006-03-23 во 11:51 +0100, Дамјан напиша:

> Тој простор кошта околу 4000 денари за целиот event.
> Мојата идеја беше да дадеме неколку души од џеб, а после на врата да ставиме
> кутија за донации па можда да  си вратиме дел од парите.

Океј, ќе дадам јас некои пари.

> Предавањата би биле:
> - слободен софтвер, што е, како, кога и зошто настанал и што понатаму
> - патенти/матенти
> - режимот на авторски права против општеството
> Други можности се да се направат некои demo-а со TurboGears, а ако некој знае
> нешто друго интересно нека предложи и нека спреми презентација.

Презентација за локализација, еве јас ќе ја спремам.

> - Slackware (иам 10.2)
> - Ubuntu  (иам 5.10)
> - Fedora
> - Mandrake
> - Suse
> - Debian

Федора кор 5 симнувам ДВД едно и Убунту Дапер е доста стабилен и може да
се користи наместо 5.10.

Која верзија на Сусе? Има некоја нова бета 8 како ли беше? Ја има ли
некој најновата?

Датумот резервиран ли е во тоа народна техника?
--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија
info at slobodensoftver.org.mk