[Ossm-members] оссм известување: инсталфест 15-16 април

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Thu Mar 23 15:57:50 UTC 2006

> Федора кор 5 симнувам ДВД едно и Убунту Дапер е доста стабилен и може да
> се користи наместо 5.10.

all right

> Која верзија на Сусе? Има некоја нова бета 8 како ли беше? Ја има ли
> некој најновата?

ваљда OpenSuse 10.0... fan-овите нека си кажат... јас не сум баш запознаен со
деталите.

> Датумот резервиран ли е во тоа народна техника?

Не е, но мислам дека тоа време е добро, пошто имаме доволно време да се
спремиме (околу 3 недели), а следниот викенд ако не се лажам е Велигден, а
после тоа 1 Мај... што не одговара пошто нема да има луѓе најверојатно.

Е сега, пошто се договоривме дека ќе го правиме сево ова... не е лошо уште
одма да спремиме рекламен материјал, т.е. барем програма да направиме негде
до понеделник за да знаат луѓето со време што ќе се случува.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

               Speak softly and carry a cellular phone.