[Ossm-members] оссм известување: инсталфест 15-16 април

Арангел Ангов ufo at linux.net.mk
Thu Mar 23 17:24:53 UTC 2006

На чет, 2006-03-23 во 18:13 +0100, Georgi Stanojevski напиша:
> ОнНет интернет би требало таму да фаќа така? Значи дека Убунту ќе се
> инсталира на сите неодлучни, а на останатите по желба?

А зашто плаќаме пари за тоа народна техника, немаат интернет таму???

Не сум сигурен дали уште важи тоа бесплатен безжичен интернет на Он.нет,
како и да е те дисконектира на секои 30 мин тоа така да не знам колку ќе
заврши работа и ако фатиме сигнал.

> Убаво би била така да биде. Минатиот пат ја имавме истата идеја но без
> интернет Убунту тапа и мораше Мандрак да оди.

За почетници дефинитивно Убунту може да оди. Наоѓање на интернет врска
треба да ни е приоритет.
--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија