[Ossm-members] оссм известување: инсталфест 15-16 април

Ненад Спиркоски spiki at verat.net
Thu Mar 23 17:55:24 UTC 2006

> ОнНет интернет би требало таму да фаќа така? Значи дека Убунту ќе се
> инсталира на сите неодлучни, а на останатите по желба? Убаво би била така
> да биде. Минатиот пат ја имавме истата идеја но без интернет Убунту тапа и
Не дека сум луд по Убунту итн, ама насекаде читам за Аутоматикс (скрипта што
инсталира еден куп програми, плагинови, кодеци). Можеби не е лоше да
проверите...
http://www.ubuntuforums.org/showthread.php?t=138405

--
<SomeLamer> what's the difference between chattr and chmod?
<SomeGuru> SomeLamer: man chattr > 1; man chmod > 2; diff -u 1 2 | less